Marketing usług hotelarskich
50.95 zł | |
Rabat: | 10.95 zł |
Cena katalogowa: | 61.90 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 50.44 zł |
Dostępność: 5
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
Marketing usług hotelarskich
Autorzy | Turkowski Marek |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2012 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 3 |
Wydawca | PWE |
Kod EAN/ISBN | 9788320817614 |
Liczba stron | 284 |
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne.
Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom książka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.
Autorzy | Turkowski Marek |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2012 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 3 |
Wydawca | PWE |
Kod EAN/ISBN | 9788320817614 |
Liczba stron | 284 |