Moje konto

Strategie rozwoju turystyki w regionie

38.35 zł
Rabat: 10.65 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37.97 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 11

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł

Strategie rozwoju turystyki w regionie

Format 16.5x23.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.11.0
Redakcja Meyer Beata, Milewski Dawid
Rok wydania 2009
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod EAN/ISBN 9788301159184
Liczba stron 208
Turystyka jest ważnym sektorem gospodarczym. Aby jednak jakiś region mógł ją uznać za podstawę swojej gospodarki, musi mieć nie tylko odpowiednie warunki geograficzne, lecz także stworzyć strategię rozwoju sektora turystycznego, umieć ją wprowadzić w życie, a następnie wykorzystać w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej nad innymi regionami. Konieczne jest również sterowanie rozwojem turystyki, tak aby zminimalizować jego negatywne konsekwencje, np. przeciążenie infrastruktury. O tych właśnie kwestiach szczegółowo piszą autorzy. Podręcznik jest: - kompleksowy – prezentuje ogół zagadnień związanych z tworzeniem i realizowaniem strategii rozwoju turystyki w regionie, - uniwersalny – będzie przydatny dla osób poszukujących zarówno wiedzy ogólnej o strategii rozwoju turystyki w regionach, jak i wiedzy szczegółowej, np. dotyczącej pozyskiwania środków na rozwój turystyki, - praktyczny – zawiera konkretne przykłady tworzenia i realizacji strategii rozwoju turystyki w regionach, a także charakterystykę strategii rozwoju turystyki w Polsce w wybranych województwach i gminach. Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z turystyką oraz słuchaczy studiów podyplomowych, a także do pracowników samorządów terytorialnych odpowiedzialnych za rozwój gospodarczy i przestrzenny regionu, a szczególnie za rozwój turystyki w regionie. Autorzy są pracownikami Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego.
Format 16.5x23.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.11.0
Redakcja Meyer Beata, Milewski Dawid
Rok wydania 2009
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod EAN/ISBN 9788301159184
Liczba stron 208
Ocena:
:
:
: