Strategie rozwoju turystyki w regionie
38.35 zł | |
Rabat: | 10.65 zł |
Cena katalogowa: | 49.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 37.97 zł |
Dostępność: 11
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
Strategie rozwoju turystyki w regionie
Format | 16.5x23.5cm |
---|---|
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.11.0 |
Redakcja | Meyer Beata, Milewski Dawid |
Rok wydania | 2009 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301159184 |
Liczba stron | 208 |
Turystyka jest ważnym sektorem gospodarczym. Aby jednak jakiś region mógł ją uznać za podstawę swojej gospodarki, musi mieć nie tylko odpowiednie warunki geograficzne, lecz także stworzyć strategię rozwoju sektora turystycznego, umieć ją wprowadzić w życie, a następnie wykorzystać w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej nad innymi regionami. Konieczne jest również sterowanie rozwojem turystyki, tak aby zminimalizować jego negatywne konsekwencje, np. przeciążenie infrastruktury. O tych właśnie kwestiach szczegółowo piszą autorzy.
Podręcznik jest:
- kompleksowy – prezentuje ogół zagadnień związanych z tworzeniem i realizowaniem strategii rozwoju turystyki w regionie,
- uniwersalny – będzie przydatny dla osób poszukujących zarówno wiedzy ogólnej o strategii rozwoju turystyki w regionach, jak i wiedzy szczegółowej, np. dotyczącej pozyskiwania środków na rozwój turystyki,
- praktyczny – zawiera konkretne przykłady tworzenia i realizacji strategii rozwoju turystyki w regionach, a także charakterystykę strategii rozwoju turystyki w Polsce w wybranych województwach i gminach.
Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z turystyką oraz słuchaczy studiów podyplomowych, a także do pracowników samorządów terytorialnych odpowiedzialnych za rozwój gospodarczy i przestrzenny regionu, a szczególnie za rozwój turystyki w regionie.
Autorzy są pracownikami Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego.
Format | 16.5x23.5cm |
---|---|
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.11.0 |
Redakcja | Meyer Beata, Milewski Dawid |
Rok wydania | 2009 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301159184 |
Liczba stron | 208 |