Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
43.44 zł | |
Rabat: | 16.46 zł |
Cena katalogowa: | 59.90 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 43.01 zł |
Dostępność: 20
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Autorzy | Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria |
---|---|
Format | 16.2x23.7cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2017 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 5 |
Wydawca | PWE |
Kod EAN/ISBN | 9788320822595 |
Liczba stron | 240 |
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Autorzy | Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria |
---|---|
Format | 16.2x23.7cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2017 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 5 |
Wydawca | PWE |
Kod EAN/ISBN | 9788320822595 |
Liczba stron | 240 |