Moje konto

Marketing sportu

47.07 zł
Rabat: 17.83 zł
Cena katalogowa: 64.90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46.60 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 9

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł

Marketing sportu

Autorzy Sznajder Andrzej
Format 16.2x23.6
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Kartonowa Foliowana
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2015
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 3
Wydawca PWE
Kod EAN/ISBN 9788320822052
Liczba stron 310
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
Autorzy Sznajder Andrzej
Format 16.2x23.6
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Kartonowa Foliowana
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2015
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 3
Wydawca PWE
Kod EAN/ISBN 9788320822052
Liczba stron 310
Ocena:
:
:
: