Marketing sportu
47.07 zł | |
Rabat: | 17.83 zł |
Cena katalogowa: | 64.90 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 46.60 zł |
Dostępność: 9
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
Marketing sportu
Autorzy | Sznajder Andrzej |
---|---|
Format | 16.2x23.6 |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Kartonowa Foliowana |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2015 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 3 |
Wydawca | PWE |
Kod EAN/ISBN | 9788320822052 |
Liczba stron | 310 |
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
Autorzy | Sznajder Andrzej |
---|---|
Format | 16.2x23.6 |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Kartonowa Foliowana |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2015 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 3 |
Wydawca | PWE |
Kod EAN/ISBN | 9788320822052 |
Liczba stron | 310 |